Gott nytt år!

Då var dagen kommen, änså sedan den dagen inbjudan till födelsedags/nyårsfesten kom hem har jag sett fram emot denna kväll.. Natta och Hultan ska ha 20 års kalas, ska bli så himla kul att vara ihop :)

Idag har jag jobbat, dock har de varit väldigt lite att göra så jag har ägnat mig åt att bland annat skriva ned det bästa med år 2008 och vad jag vill göra under det kommande året..  Det blev en del :)

Jag har alltid älskat julafton och nyår har varit en rolig dag men inte roligare än en annan bra dag.. Under förra veckan när jag jobbade kom det in en kund och sa "Julafton och nyår" är dem värsta dagarna på året, efter det har jag tänkt en del på detta. Dessa dagar pratats det så väldigt mycket om, har du ingen familj att fira julafton med eller av andra skäl blir det en oerhört påfrestande dag, likaså nyår och andra högtaider. Det gör ont att tänka på det..

Hoppas att alla får en bra kväll och att de nya året börjar bra med nya mål och ambitioner!

Ses kanske på torget bland alla tusentals människor :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0