Eugenia, Fredrik och Hanna

De snaste dagarna har varit väldigt trevliga. I söndags var Eu här och jag bjöd på kyckling med jordnötssås och Eu stod för godiset, helt perfekt! Eu läser till advokat på handels nu, jag är nästan lite stollt över henne, haha som om jag hade del i detta :P
 
Fredrik är i Gbg och jobbar i veckan så igår var vi och fikade, var väldigt skönt att träffa dig!

Idag har jag skrivit olika raporter från tidigare lektioner i skolan och varit ute på en ångprmenad.. Det snöar även i Gbg idag !

I eftermiddags ringde Hanna och vände i prinsip upp och ned på helgens planer,  hennes planering lätt dock också lockande. Jag är väldigt glad för att du är precis sån du är Hanna trots att du är av en helt annan kategori männika än de flesta andra!

Blir det som Hanna planerat kan jag också gå och titta på Björkners match på lördag, det vore väldigt väldigt roligt!

Elin


Kommentarer
Postat av: lisa

jag saknar dej med jättemycket, ska bli kul när du kommer hem! Då kanske vi kan laga nån mat ihop eller baka nåt!

Vi mår inte bra idag, bara vilma har klarat sej. Agneta var just här och pysslade om oss!kram

2009-02-06 @ 17:18:24
Postat av: lisa

dax för lite uppdatering snart? hihi!

2009-03-08 @ 12:26:03
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0