Då var jag tillbaka i Gbg.

Åkte hemifrån tidigt idag för att innan tåget åka förbi ishallen för att säga lycka till till småtjejerna som har tävlat på hemmaplan idag, så roligt att se dem och vad glada dem blir när man kommer,

När jag kom till lägenheten idag känndes allt tomt, ingen Josse som sprang runt en eller någon mamma som påminner och ska gå igenom det mesta mest hela tiden, så medans jag gjorde iordning mig inför team-träningen fick TV:n vara på. Kvällen har ägnats åt matlagning och en prommenad till Carro Persson. På vägen hem fick jag mes från Björkner, vad mycket ett litet sms kan betydda under vissa stunder. Jag gick hemåt och tänkte hur morgondagen skulle bli. Börjar i en ny klass på Hemkunskapen imorn. Det ska bli jättespännande att träffa nya människor men när man trivs bra med dem man gått ihop med under det senaste året känns det tomt..


Efter varje rermin här i Gbg har jag varit jättenöjd och trivts himla bra så det kommer jag med all säkerhet göra här oxå, det får bli en liten ppförsbacke nu till en början, de kan jag ta.

Nu ska jag göra iordning naglarna, dem ska bli mörkblåa!

Elin


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej elin!

Hoppas allt har gått jättebra idag! Vi får höras snart så du får berätta!Kram

2009-01-19 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0