En slapp lördag..

Idag har det varit rätt slappt, har varit tränare på morgonen för barnen på isen, träffat Hanna en sväng och sedan sprungit en runda uppe i råda där jag snabbt konstaterat att min kondition inte är där den borde vara. Det är verligen en färskvara ju. Är hemma i två veckor till nu så jag har ett tag på mig att förska jobba upp den i bakarna i Råda, skönt var de i alla fall!

Nu har jag jobbat klart på rexam för den här perioden, skönt att ha tjärnat lite pengar..

Nyårsafton var verkligen jättetrevlig, det var så kul att ses hela gänget!


   

Natta och Hultan oxå 20 år nu! =)

 

  Karin, my hero! Så skönt att vi har varan borta i storstaden :P



 


Hoppas att alla har fått en bra start på året och kämpar på med alla mål under året nu!

Ikväll ska jag och familjen åka bort till min morbror David och hanns familj, ska bli kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0