En söndag kväll.

Söndag kväll och jag är i Gbg. På tåget hit träffade jag Henrik och Dobber, var himla roligt! Henrik skulle vidare till Malmö och jobba och Dobber jobbar ju nu mera här i Gbg.. Under kvällen har jag städat lägenheten, skönt när det är gjort. Har funderingar på att göra en "Lisa" och inskaffa brukar till alla mjöl och pasta sorter.. så finnt när allt ser likadant ut i skafferiet. Något att kolla vidare på. För övrigt har jag börjat tröttna på min vita soffa, blir så lätt märken.. Dock är det ju knappst någon ide att köpa nya saker till en liten studentlägenhet..

Jag saknar min lillasyster väldigt mycket här ikväll, första kvällen utan henne är altid värst!




Jag och Lisa i köket, den plats vi brukar befinna oss i.. Vi har en hel del gemensamt förutom barn och man..







Nu ska jag skriva en inköpslista på mat jag ska handla imorn och sedan förberedda morgondagen. Har tänkt att gå förbi Macdonalds och kolla om det finns något ledigt jobb där till mig imorn, skulle vara så skönt med ett extrajobb...

Elin

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej elin! va synd att jag inte kan se bilderna du lagt ut..men de är säkert fina :0)

kram på dej!

2009-01-26 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0