Glad, lessen och sedan åter på bra humör.

Halloy allihoppa!

Igår började jag en ny kurs: Hemkunskap vilket innebar en ny klass, lärare och en massa böcker och grejer. Igårdagen var hemsk. När jag blir lärare ska jag se till att skolstarten enbart är i en timme, för alla dem som kommer ensama och varken vet ut eller in och tycker att det verkligen är pest är en 3 h dag tillräckligt. VI gick mellan 9.00-15.00, rätt kämpigt. Tyckte så synd om mig själv för att inte jag får vara med mina gamla kompisar, idag skrattar jag år att jag var så nere för detta men igår var allt på fult allvar. Jag vet inte hur många timmar jag satt i telefonen eller hur många sms jag hann skicka under dagen. Att det kan vända så fort. Mina nya klasskompiar är också jättetrevliga och jag kommer fortfarande att kunna träffa mina gamla så jag har det väldigt bra.

Jag var inne på Majas blogg förut och läste hennes sitat "It`s your friends who make your world" det är verkligen sant, osså lägger jag till famil och släkt!

Idag har jag varit i skolan. Efter det har jag  ringt en massa samtal med en ny företagside jag har fått angående att sälja ID makeupp. Dock verkar det omöjligt att köpa det från de svenska grossisterna i och med att ajg inte har någon frisör, makeup eller hudteraput utbildning. Så jag ska ska titta på annat håll. Vore så himla roligt om det skulle gå vägen.. 
 
Under kvällen har jag tränat "army training" med Karin, Emelie och Micke. Så roligt att Emelie oxå var där idag!

Tags att kolla lite på vad den kommande kursen skall innbära..



Kommentarer
Postat av: Lisa

va spännande med id-idén! du har garanterat en kund redan! Skönt att det känns bättre idag, du vet att du alltid får ringa mej! Kram "moster"

2009-01-21 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0