Jag och Bridholm står för klubbfest!

Igår kväll var jag på fest hemma hos Helena, de var jättekul.. Anna informerade om en del händelser under gymnasietiden, intressant. Anna är



Världens bästa Anna!





Fina Helena..




Vad ska man säga om Hanna, finns mycket.. Hon är galnast av oss.. Hum är jag tyken och elak nu igen, fast det klart det är ju det jag är eller hur Hanna?? haha

Kvällen var riktigt trevlig! =)

Idag har jag och Josse Bridholm planerat en årsfest för konståkningen, något vi aldrig haft förut. men oj vad mycket de är att tänka på och för mig och Josse som båda är nybörjar på den här fixar fronten, ska bli roligt att kunna göra detta för klubben. Den kommer äga rum den 28 mars på Galejan, kvällen kommer består av mat och underhållning i olika former. Tränare, åkare med dess familjer är välkomman och även föredetta åkare, ska bli så roligt! Jag och josse får vara något slag av spekers, haha.. Hoppas på att det blir uppsakattat av klubben..



Kommentarer
Postat av: Jossan

Va kul att du har skaffat blogg=)

2009-01-11 @ 19:29:58
Postat av: Jossan

Va kul att du har skaffat blogg=)

2009-01-11 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0