Teamåkning eller ej?

God morgon!

Jag behöver komma igång med lite rutiner igen, är inte ens trött på natten längre efter att varit ledig så här mycket trots att jag var ute sent igår, så därför gick jag upp kl 7 idag´med hopp om att få ordning på dett.. Under natten har jag tänkt en del på teamåkingen, jag har inte varit mer er och åkt på 5 veckor nu, en vecka återstår och sedan är jag tillbaka igen och för att sedan vara borta i tre veckor igen på grund av praktik, detta håller inte. Men jag bli sugen när jag ser på bilderna från vårt program :)













Vad jag ska göra åt de vet jag inte, ska jag fortsätta att åka med er bör jag byta oraktikplats till Gbg, har även kollar med lite extrajobb i GBg till våren, hoppas på att får detta.. Jag kommer på träningen den 18 igen, under den veckan får jag bestämma detta.. 

Nu ska jag göra iordning mig inför dagen, ska bli en löptur med Hanna, promanad med Jojje, en sväng förbi mormor ocm morfar och sedan fest hos Helena ikväll.. Ser fram emot dagen :) 

Ha en jättebra dag allihop!  Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0