"One tree hill" serien som påverkar mig.

Har precis tittat på ett avsnitt av "One tree hill", jag fulkommligt älskar den serien. Personerna gör bra saker, misstag och har drömmar och ambitioner om saker och ting, jag blir så peppad av att se det! Luckas som den stora hjälten och Broke som bara är hon och gör precis vad som faller henne in. I dagens avsnitt köpte hon ett hus till henne och sin vän Peyton för att få Peyton att må bra.. Stunden senare fick jag ett sms där jag kännde att jag själv gärna också skulle vilja hjälpa min vän på ett eller annat sätt..

Det är så roligt och uppmuntrande att se på när andra kämpar för sina drömmar och uppnår dem.. För mig gäller det just nu att bestämma mig för vad jag vill kämpa för..










Broke och Luckas- mina favoriter!

Idag har jag varit hos min förra konståkningstränare Åsa, det var himla trevligt, har inte träffat henne på nästan ett år. Hon skulle fött barn för en vecka sedan så på vägen till henne förberedda jag mig på vad jag skulle göra om hon skulle få värkar, som tur var hände inget när jag var där.. Nu ska jag baka en kaka till konståkningstävlingen i helgen och senare ikväll hoppas jag på att återigen titta på något avsnitt tillsammans med minna syskon. Det är så roligt att vara hemma och ha dem så nära..

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0