Grundaren av Dermanord

Läste i Göteborgs-Posten idag en artikel om grundaren till Dermanord Maria Åkerbeg från Göteborg. Det är hon som forskat och tagit fram många ledande hudvårdsmäken och framförallt makeupen ID. Det tycker jag är colt, att lyckas ta fram såppas bra produkter. Id-makeupen är verkligen super.

Idag har jag varit ute och sprungit, dock blev de mest gång på grud av de hala cyckelbanorna, bra när man kan ha något att skylla på :P haha.  Resten av dagen har ägnats åt att få ut så mycket information ur min mamma utan att hon börjar ana vad jag håller på med. Ska göra en sak men det säger jag inget om förrän de är gjort. Sedan har jag bakat bullar till min lillebror, ett gäng kompisar till honom ska komma hit imorn för att planera en resa de ska göra och då ville dem ha bullar, kännde mig rätt snäll mot honom då faktikst!  Samtidigt gjorde vi egen glass med vit chocklad i. Spännande att se vad detta kommer smaka.

Har precis sett på EM- finalen av damernad friåkningsprogram, det var rätt att Lauren vann!

Nu ska jag och mamma göra en paj som vi ska bjuda min morbros och hans familj på ikväll och mormor och morfar.. LIsa har fixat en chockladpanakotta, gott värre! =)

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0