Vill ha tempo i verdagen!

Idag har vi inte haft några lektioner i skolan så jag har suttit på peddan och pluggat själv. Läst häftet vi skulle, ett kapitel i en bock och sedan lite näringslära, väldigt intressant. Kursen intreserar mig verkligen, jätteroligt med kost, matlagning, miljö och näringslära och allt. Nackdelen är att det är väldigt flummigt och jag vet inte riktigt vad som gäller, ska jobba för att blir införstådd i detta snartast!

Jag vill ha tempo i vardagen, trivs inta alls när det är slappt , det gör mig stressad. Gick upp kl 6 idag fast jag inte hade någon direkt tid att passa, kan inte med att ta en sovmorgon en vardag när jag vet att de flesta andra har fult upp. Egentligen har jag nog oxå en hel del grejer jag borde fixa för att få ut så mycket som möjligt av mitt arbete i skolan. Har funderingar på att göra en egen kursplan för denna kurs, vill verkligen lära mig allt om matlagning nu!

Har precis varit och tränat Core och Pump på Active wellnes på redbergsplatsen, jag älskar verkligen att gå ditt, så himla trevliga människor där och passen är kanon! Idag fick jag köra utan skor, stoppade av misstag i två olika par i väskan, en träningssko och en lakost, typiskt mig :P haha.. Sitter nu och dricker ett nyinköpt Te, ett grönt med jordgudd och yoghurtsmak, verkligen jättegott! Finns på tea- house vid kungsportplatsen :)

Nu gäller det förberedelse inför morgondagen och målning av naglarna..

Elin


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej elin!

Har nominerat din blogg i en sk award (som du kan se på min blogg)

Hoppas du har en härlig dag i gbg! Många kramar Lisa

2009-01-29 @ 15:39:06
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tempo i vardagen, e verkligen nått som passar dig=)

2009-02-04 @ 21:13:29
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0