Hemmakär

Har haft en helt underbart skön helg hemma, tänar med fredrik, planerat årsfest med josse och vi kom riktigt långt, ser ut att bli jättebra, ser fram emot det! Måste hitta något fint at ha på mig bara..


Igår mötte Karin upp mig på tåget och vi åkte hem till mig och åt surchi, jättegott och himla trevligt! Hon bor nu i en 3:a själv och frågade om jag skulle vilja flytta in så vi kunde bo ihop. Låter verkligen jättekul, att bo ihop med en av ens bästa vänner, att bara kunna sitta och prata, laga mat ihop, promenader och allt spontant, gå igenom allt som hänt under dagen (haha som om vi inte gör det nu).. Håller på och funderar på detta nu i alla fall.. Mitt träningsställe Aktivwellnes ligger jupå redbergsplatsen vilket är väldigt nära mitt hem nu och det blir inte det nsäta i så fall, den ligger på Lindholmen, vi får se.. Det är i alla fall en 3:a så vi får var sitt rum. Lägenheten är i grot och vitt, "mitt" rum skulle jag nog vilja dekorera med rosa kuddar och grejer... Åh vore så fint i och med att resten av lägenheten är i tuffare stuk.

Idag har jag skrivit en raport om en hushållsstudie om matvanor och kosthållning, jag valde att göra den på Carro i och med att hon har tusen saker för sig, det finns det en massa literatur om. och blir då lättare att få ihop en raport om.  Fast främsta anledningen till att jag ville göra det med carro var att jag ville träffa henne :)

Idag har jag för övrigt gått in i en glasdörr som den precis satt upp i vårt hus.. Det första jag gjorde var att kolla om någon såg :P haha.. gjorde riktigt ont!

Nu ska jag sova! Hoppas alla får en bra morgondag!

kramar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0