Inget speciellt..

Har precis varit och tränar core och pump, brukar vara jättekul men inte idag..

Idag har jag varit i skolan, vi har fått en uppgift där vi ska göra en hushållsstudie, ska välja ut en person att interjuva om mat och kosthållning.. ska bli himla roligt och intressant! =)

Träffade även min "gamla" klass idag innan min lektion började, vill gå i klassen igen!  Tris bra i min nya oxå men vilken skillnad det var idag när jag träffade dem båda. I min förra har jag vänner som jag verkligen tycker jättemycket om!

Nu ska jag skiva en lisa på allt som skall göras imorn och sen sova: Bla skriva jobbansökan, plugga, träffa Joanna, äta med mamma, träna med karin osså ska jag ringa Björkner, har kommit på en ide!

God natt!

Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0