"Mamma är värd detta"

Har precis städat lägenheten och tvättat allt som går att tvätta, känns bra! :) Idag är jag ledig från skolan, som många andra dagar i denna kursen, dock kommer det bli ändring när den nya kursen börjar med Näringslära och livsmelskunskap, ser verkligen fram emot det!

Idag ska jag titta efter ett extrajobb, har fått några tipps, är ju värt ett försök i alla fall. Sedan ska jag till biblioteket och titta lite och i eftermiddag kommer Hanna hitt! =) Länktar!

Det var ju ett tag sedan jag skrev så jag måste berätta om mitt och karins boxningspass! Har aldrig skarttat så mycket under en timme som då, det började med att jag var helt veck på kordinationen, sedan boxade karin mig rakt på hvudet och efter det var det dags för en tryckövning där man skulle föra bort sin medpartner från ena sidan av lockalen till den andra, då flög jag på rumpan.. haha instruktören skrattade och vi med! =) Dock blev jag lätt iriterad på mig själv, borde vinna över karin på benövningarna i alla fall! vi får köra revansh på detta ;) haha

Har ju tidigare pratat om min och Bridholms årsfest för konståkningen, nu ska josse på träningsläger med fotbollen så hon kan inte vara med under själva kvällen. Jag förstår ju att hon behöver och vill åka på träningslägret så jag får fixa detta själv, kommer gå bra men att stå uppe på sen och prata själv kanske inte riktigt är min grej, en utmaning. Det bästa med kvällen kommer att vara det tacktal som mamma ska få av klubben (jag ska inte läsa detta), det är hon verkligen värd över allt hon åstakommit, så trots att det kommer vara nervöst för mig så är det värt varenda nervositet, bortskämma och allt som kan ske. Ni vet, ska jag göra något kan det mästa hända.

Nu är det dagst för lite pluggande, ska läsa om gamla hushåll, verkligen ybertråkigt!

Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0